PracaGrupypl.praca.szukana › Wawa(kierowca )SZUKA PRACY

  • 1. Data: 2002-09-01 11:18:46
    Temat: Wawa(kierowca )SZUKA PRACY
    Od: "Marek" <M...@w...pl>

    Witam
    Mam 37 lat. Jestem odpowiedzialny, lojalny i pracowity. Posiadam zawodowe
    prawo jazdy kat ABC, podstawy angielskiego, doświadczenie w zaopatrzeniu (Po
    lska),transporcie
    zdolności manualne (majsterkowanie montaż produkcja itp).Nie ukończylem szko
    ły, ale
    mam duże doświadczenie w prowadzeniu pojazdów osobowych, dostawczych i
    ciężarowych (10 lat praktyki). Wiem co znaczy kierowca osobisty.Potrafię odn
    owić pomieszczenie, przeprowadzić drobny remont itp (tzw złota rączka :-))Pr
    acy się nie boję
    Podejmę pracę w magazynie, hurtowni, zaopatrzeniu, przy produkcji,
    chalupniczą lub inną. Jako kierowca i/lub pracownik fizyczny, na stałe, dory
    wczo, na
    zlecenie lub inne.

    Proszę o kontakt na
    m...@w...pl