PracaGrupypl.praca.szukana › [Waw] Redakcja / Public Relations / Copywriting

  • 1. Data: 2005-08-26 12:27:50
    Temat: [Waw] Redakcja / Public Relations / Copywriting
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Szanowni Państwo,
    Chciałbym zaoferować swoją wiedzę i doświadczenie zawodowe prężnej
    firmie z Warszawy.
    Mam 30 lat, kilkuletnie doświadczenie medialne w ogólnopolskiej prasie
    codziennej, kilkuletnią praktykę na stanowiskach kierowniczych przy
    internetowych projektach multimedialnych.
    Prowadziłem również działalność gospodarczą - byłem właścicielem
    warszawskiego pubu.
    Jako wolny strzelec współpracowałem z agencjami reklamowymi oferując
    usługi copywriterskie.

    Jeśli Państwa firma potrzebuje specjalisty ds. PR, solidnego redaktora
    lub kreatywnego copywritera - jestem do usług.

    Na życzenie prześlę pełne CV.

    Z poważaniem,
    --
    Piotr Przewłocki