PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa - student informatyki - na stale lub dorywczo...

  • 1. Data: 2004-01-09 11:47:10
    Temat: Warszawa - student informatyki - na stale lub dorywczo...
    Od: "slimak" <s...@W...pl>

    Witam!
    Jestem studentem zaocznym drugiego roku informatyki w PWSBiA. Interesuje
    mnie stala lub dorywcza praca w tygodniu w sklepie z komputerami, serwisie
    itp przez ostatni miesiac odbylem praktyki w jednym sklepie komputerowym ale
    narazie nie przewiduja przyjec wiec tu nie zostalem :(
    Dobrze znam j. angielski i posiadam certyfikat microsoftu MCP z windows
    2000.
    Prace moge zaczac od zaraz.