PracaGrupypl.praca.szukana › [Warszawa] [Szukam] [Pierwsza Praca i/lub Praktyki] [Ferie 2 tygodnie]

  • 1. Data: 2004-02-02 17:35:36
    Temat: [Warszawa] [Szukam] [Pierwsza Praca i/lub Praktyki] [Ferie 2 tygodnie]
    Od: "axe" <a...@N...gazeta.pl>

    UWAGA UWAGA ***2 tygodnie ferii 14 dni /12 godzin *** UWAGA UWAGA

    Witam

    Jestem zainteresowany pracą na stanowiskach:

    - magazynier (ew. pomocnik),

    - pomocnik w sklepie,

    - praca w serwisie z nastawieniem na naukę naprawiania sprzętu komputerowego
    i diagnostyki
    uszkodzeń; również składanie zestawów i ustawianie podstawowych konfiguracji
    komputera
    (instalacja oprogramowania, pokazanie podstawowych funkcji systemu itp.),

    - każdą pracą z możliwością dalszego pogłębiania wiedzy i rozwijania swoich
    umiejętności.

    Aktualnie jestem uczniem 3 klasy Technikum Elektronicznego (5 letnie), ale
    wydaje mi się, że więcej nauczę się w praktyce niż z zeszytu :) Chętnie
    zajmę się naprawą (przyuczeniem) napędów CD/CDRW/DVD/DVDRW. Jestem otwarty
    na propozycje !!!

    Jestem też administratorem ASK (amatorskiej sieci komputerowej). Staram się
    cały czas ulepszać sprzęt i software, by klienci byli zadowoleni. Toteż
    chętnie zatrudnie się w kafejce internetowej itp.

    Ponieważ jestem młodym człowiekiem (lat 19) nie mam doświadczenia
    praktycznie w żadnym z ww. zawodów. Moim plusem może być tylko to, że jestem
    odpowiedzialny, pracowity, ambitny, lojalny.

    Mój czas jest niestety z powodu szkoły ograniczony, ale całe weekendy tj.
    nawet po 12h na dobę mogę przeznaczyć na pracę. Praca w tygodniu tylko w
    godzinach od 16-tej (Warszawa -Wola). Naprawiać mogę nawet w domu i
    ewentualnie dowozić do siedziby firmy/serwisu. Mogę pracować również w nocy.

    Wiem, że danie szansy dla kogoś z zerowym doświadczeniem to trudna decyzja,
    ale przecież każdy od czegoś zaczynał. Proszę tylko o szansę. A postaram się
    pracować (szybko się uczyć), co na pewno zwróci się wyższym poziomem mojej
    pracy.

    Pozdrawiam. Żadnego maila nie pozostawię bez odpowiedzi.
    s...@p...pl (wytnij NONO...)