PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa/ Młoda do biura lub sklepu

  • 1. Data: 2004-02-02 16:41:39
    Temat: Warszawa/ Młoda do biura lub sklepu
    Od: "Anna S" <a...@o...pl>

    Młoda absolwentka po studiach ekonomicznych szuka pracy w Warszawie.
    Najchętniej w biurze lub w sklepie. Może być również praca zmianowa oraz w
    weekendy. Posadam znajomość komputera, obsługę kasy fiskalnej, nie paląca.

    Nie interesują mnie systemy MLM i podobne.

  • 2. Data: 2004-02-03 09:51:28
    Temat: PIŁA- szukam pracy biurowej
    Od: "Beata" <b...@o...pl>

    Młoda szuka pracy w administracji ( kontrola jakości )