PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Systems Engineer - Linux - English proficiency at the adva

  • 1. Data: 2015-09-09 10:14:16
    Temat: Warszawa => Systems Engineer - Linux - English proficiency at the adva
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Fou our client we are actually looking for:

    *****
    ***** Systems Engineer - Linux - English proficiency at the advanced le
    *****
    ***** location: Warszawa
    *****

    ***** Tasks:

    * Join our international IT-team that is responsible for our data
    center containing over 600 servers
    * Work proactively to enhance performance availability and security at
    both the software and hardware level; including servers, network,
    storage, virtual infrastructure and backups
    * Provide technical assistance to the DBA and Engineering teams
    responsible for application performance
    * You will be required to work as part of a team but also be able to
    act autonomously when required
    * Communicate to the business and your superior any time changes and
    problems

    ***** Position requirements:

    * University Degree, preferably in Information Technology
    * At least 3-4 years of relevant experience working in an operational
    IT environment
    * Solid knowledge and at least two years of practical work experience
    with Linux
    * Experience working with Apache & IIS and databases like MySQL or
    MS-SQL,
    * Working knowledge of TCP/IP, NAT, VLAN, switching and network
    topology
    * Knowledge of VMware, business continuity and disaster recovery will
    be and asset
    * English proficiency at the advanced level
    * Ability to work effectively in a team as well as to work
    independently
    * Problem solving skills and ability to learn new things
    * Experience working with a development team during application
    release

    ***** Will be considered as a major plus:

    * Knowledge of Active Directory and familiarity with ColdFusion

    ***** We offer:

    * Competitive salary package
    * Work in an international environment
    * Full-time employment contract
    * Package of social benefits
    * Friendly and open work atmosphere :)

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/8410-1df1242ee4058038f8a8
    c999a55.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=4907e959bd7b206c90d2b768e940f630