PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Kraków => Java Developer z doświadczeniem z EJB/JPA/JTA/CDI/JSF/JMS

  • 1. Data: 2015-09-09 10:00:03
    Temat: Kraków => Java Developer z doświadczeniem z EJB/JPA/JTA/CDI/JSF/JMS
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy, poszukujemy
    obecnie osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Java Developer z doświadczeniem z EJB/JPA/JTA/CDI/JSF/JMS
    *****
    ***** miejsce pracy: Kraków
    *****

    ***** Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:

    * Współuczestnictwo w projektowaniu systemu
    * Projektowanie rozwiązań w oparciu o technologię Java/JEE
    * Tworzenie rozwiązań opartych o technologię Java/JEE
    * Współudział w rozwoju zespołu projektowego
    * Współudział w tworzeniu dokumentacji
    * Implementację i rozwój systemów informatycznych

    ***** Wymagania:

    * 2 lata doświadczenia w pracy z Java EE -EJB, JPA, JTA, CDI, JSF,
    JMS
    * Praktyczna znajomość HTML (DOM) oraz JavaScript
    * Doświadczenie w pracy developerskiej z serwerem aplikacyjnym
    GlassFish/Weblogic 11g
    * Biegła znajomość serwera aplikacyjnego JBoss EAP
    * Znajomości narzędzi - Git, Redmine/Jira, Maven
    * Zdolności analizy wymagań projektowych
    * Umiejętność efektywnej pracy w zespole projektowym

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia
    * Swobodną atmosferę pracy w młodym zespole

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/9490-5a25ca2bef578dfffc77
    5233e4d.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=abc510be203a845dfe285bfe3736fa70