PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa - Sprzedam Twoje uslugi techniczne i produkty dla domu i przedsiebiorstw

  • 1. Data: 2003-09-24 09:53:15
    Temat: Warszawa - Sprzedam Twoje uslugi techniczne i produkty dla domu i przedsiebiorstw
    Od: Uslugi / Sprzedaz / Warszawa <U...@b...com>

    Zajmuje sie kompleksowa obsluga Klienta (przedsiebiorstwa).
    Interesuje mnie wspolpraca w oferowaniu Twoich uslug i produktow na
    terenie Warszawy, na zasadach prowizyjnych, w nastepujacych specjalnosciach:

    * PRODUKTY =>

    - komputery stacjonarne i notebooki,
    - peryferia komputerowe,
    - sprzet sieciowy.

    * USŁUGI =>

    - brokerstwo informacji dla instytucji komercyjnych,
    - wdrozenia oprogramowania finansowo-magazynowo-ksiegowego,
    - dostep do Internetu dla osob prywatnych (60-150 PLN/mies),
    - dostep do Internetu dla malych i srednich firm (200-500 PLN/mies),
    - mechaniczne i elektroniczne systemy zabezpieczenia mienia,
    - uslugi instalacyjne (wszelkie) dla biur i prywatnych domow wolnostojacych,

    Jestes Twoja firma posiada jakies ciekawe produkty i uslugi
    niewymienione powyzej, takze mozesz sie zglosic. Warunkiem jest
    przydatnosc do prawidlowego funkcjonowania przedsiebiorstwa.

    Uwaga!
    Nie interesuje mnie tradycyjna akwizycja.
    Nie interesuja mnie progi sprzedazy.
    Zalezy mi na zdobyciu stalej pracy/wspolpracy.

    Oferty i informacje prosze wysyłać na adres: n...@w...pl
    Informacje dodatkowe pod numerem: +48 604-552-553 (Maciek).

    Zastrzegam sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.