PracaGrupypl.praca.szukana › Praca biurowa / Warszawa

  • 1. Data: 2003-09-24 09:45:59
    Temat: Praca biurowa / Warszawa
    Od: "Eliza Cebula" <e...@N...gazeta.pl>

    Szukam pracy biurowej w Warszawie:
    - obecnie od 2 lat pracuję jako sekretarka Szkoły Podstawowej w Tarnobrzegu
    - studiuję w systemie zaocznym na 4 roku Akademii Ekonomicznej w Krakowie
    kierunek rachunkowość
    - mam doświadczenie w pracy biurowej
    - dobra znojomość komputera (Word, Excel, Płatnik, Symfonia)oraz Internetu
    - komunikatywna znajomość języka angielskiego
    - kursy:
    "Internet i multimedia"
    "stosowanie instrukcji kancelaryjnej jednolitego rzeczowego wykazu akt"
    "podstawy ksiegowości" ESKK
    -prawo jazdy kat. B
    Zmiana miejsca zamieszkania nie stanowi dla mnie problemu.
    Kontakt: 0 608-252-680 lub mail: e...@g...pl