PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Specjalista ds. Sprzedaży / Account Manager ds. sprzedaż

  • 1. Data: 2015-10-03 13:52:02
    Temat: Warszawa => Specjalista ds. Sprzedaży / Account Manager ds. sprzedaż
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta, prężnie rozwijającej się firmy lidera w
    swojej branży na naszym rynku szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Specjalista ds. Sprzedaży / Account Manager ds. sprzedaży usłu
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Zadania:

    * aktywne pozyskiwanie nowych klientów z rynku SMB w zakresie:
    ** sprzedaży usług wsparcia technicznego IT,
    ** sprzedaży zabezpieczeń Sieci i Systemów Informatycznych,
    ** sprzedaży Systemów Informatycznych,
    * aktywne pozyskiwanie umów długoterminowych ww. zakresach
    * budowanie trwałych relacji z Klientami
    * samodzielne prowadzenia całego procesu sprzedaży (prezentacje,
    kalkulacje cenowe, ofertowanie)
    * realizacja targetów sprzedażowych
    * utrzymywanie stałego portfela klientów
    * doradztwo w zakresie oferowanych rozwiązań
    * zbieranie informacji o rynku w zakresie działania konkurencji, cen,
    oferowanych usług oraz potencjalnych klientów
    * sprzedaż do oraz obsługa istniejących Klientów firmy

    ***** Nasze wymagania:

    * doświadczenie w sprzedaży usług wsparcia technicznego IT dla firm
    SMB i/lub
    * doświadczenie w sprzedaży usług zabezpieczeń Sieci i Systemów
    Informatycznych dla firm SMB i/lub doświadczenie w sprzedaży
    Systemów Informatycznych dla firm z sektora SMB
    * wykształcenie wyższe (lub odpowiednie doświadczenie na stanowisku
    handlowym w branży IT)
    * min. 2 lata doświadczenia w pracy jako handlowiec w branży IT i w
    zdobywaniu nowych klientów z rynku SMB
    * zdolności interpersonalne
    * samodzielność i silna motywacja do pracy
    * komunikatywny język angielski

    ***** Proponujemy:

    * motywujący system premiowy
    * szkolenia produktowe i sprzedażowe
    * intensywną ścieżkę rozwoju zawodowego
    * narzędzia pracy

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/520-3898509680c3aae2b1b33
    6165a33.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=c11fbbc18a483ec26d4b559fb319c094