PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Project Manager - Oracle PJM Advantage - PMI - Prince2 <=

  • 1. Data: 2015-10-03 13:32:41
    Temat: Warszawa => Project Manager - Oracle PJM Advantage - PMI - Prince2 <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się firmy kurierskiej,
    istniejącej na polskim rynku od wielu lat, szukamy osoby na
    stanowisko:

    *****
    ***** Project Manager - Oracle PJM Advantage - PMI - Prince2
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Zadania:

    * Administracja i zarządzanie prowadzonym projektem wdrożeniowym w
    9ciu krajach w Europie i budżecie ok. 4 mln EURO
    * Kierowanie pracą podległego zespołu, wybór metod realizacji
    zadań oraz opracowanie strategii weryfikacji wcześniej
    ustalonych ram akceptacji rozwiązania.
    * Komunikacja z Managerami poszczególnych oddziałów w zakresie
    wdrażanych funkcjonalności i rozwiązywanie ew. konfliktów
    * Współpraca z dostawcą/producentem rozwiązania
    * Raportowanie i rozwiązywanie problemów
    * Tworzenie raportów i harmonogramów (szacowanie czasu trwania,
    zasobów i kosztów, raporty wykonania)
    * Zapewnienie realizacji podstawowych wskaźników KPM takich jak
    uświadomienie managerom ich roli i zadań w perspektywie metodyki
    PJM
    * Nadzór nad tworzeniem dokumentacji technicznej
    * Dbanie o wdrażanie projektów zgodnie z harmonogramem i
    przewidzianym budżetem
    * Zapewnienie satysfakcji Managerów ze zrealizowanego projektu

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Znajomość metodyk zarządzania projektami (Oracle PJM Advantage
    LUB/I PMI LUB/i Prince2)
    * Minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami
    wdrożeniowymi systemów informatycznych (preferowane wdrożenia
    systemów klasy CRM/ERP/Workflow)
    * Minimum 5 lat doświadczenia w prowadzeniu projektów w środowisku
    międzynarodowym (zarówno klientów jak i dostawców)
    * Doświadczenie w zarządzaniu funkcjami IT w firmie (min. średniej
    wielkości)
    * Znajomość procesów logistycznych (preferowane branże: kurierska,
    transportowa, pocztowa)
    * Znajomość technologi wytwarzania oprogramowania i zagadnień
    związanych z infrastrukturą IT
    * Płynna znajomość języka angielskiego (znajomość innego języka
    środkowoeuropejskiego i/lub j. rosyjskiego będzie dodatkowym
    atutem)
    * Wysokie umiejętności analityczne i zdolność rozwiązywania
    problemów
    * Umiejętność pracy pod presją czasu
    * Umiejętność współpracy ze środowiskiem międzynarodowym
    * Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji projektowych
    * Umiejętność zarządzania zespołem
    * Bardzo dobra organizacja czasu pracy własnej i zespołu
    * Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
    * Nastawienie na cel
    * Wykształcenie wyższe kierunkowe (Zarządzanie, Informatyka)

    ***** Oferujemy:

    * Umowę o pracę lub kontrakt (własna działalność gospodarcza)
    * Niezbędne narzędzia pracy

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/820-1c7be10bed25bc2be6793
    db569a0.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=76523879879ec53fb7131e1885b36b90