PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Rekruter/Konsultant ds. Rekrutacji <=

  • 1. Data: 2017-11-24 16:40:03
    Temat: Warszawa => Rekruter/Konsultant ds. Rekrutacji <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy osoby na
    stanowisko:

    *****
    ***** Rekruter/Konsultant ds. Rekrutacji
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na potrzeby rynku
    polskiego oraz europejskiego,
    * Selekcja nadesłanych aplikacji,
    * Weryfikacja wewnętrznych baz danych,
    * Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych,
    * Tworzenie raportów rekrutacyjnych na potrzeby Klienta,
    * Budowanie relacji z Kandydatami.

    ***** Od Kandydatów wymagamy:

    * Minimum roczne doświadczenie w obszarze rekrutacji,
    * Motywacja i chęć zdobywania nowych doświadczeń zawodowych,
    * Determinacja w dążeniu do celu i pozytywne nastawienie,
    * Aktywne podejście i inicjatywa w pozyskiwaniu kandydatów,
    * Dobra znajomość języka angielskiego,
    * Umiejętność efektywnego zarządzania własnym czasem oraz
    powierzonymi zadaniami,
    * Umiejętność w wyznaczaniu priorytetów i ich realizacji.

    ***** Proponujemy:

    * Umowę zlecenie / umowę o pracę / umowę firma - firma,
    * Najlepszą i najnowocześniejszą bazę danych specjalistów IT,
    * Oprogramowanie ułatwiające i automatyzujące pracę - szyte na
    miarę,
    * Współpracę z największymi firmami IT na rynku oraz z polskimi i
    międzynarodowymi start'upami,
    * Cykliczne szkolenia z zakresu IT podnoszące wiedzę naszych
    konsultantów,
    * Jasny, klarowny i bardzo prosty system premiowy - płacimy premię
    od każdej złotówki którą wygenerujesz,
    * Świetny zespół konsultantów IT dzielących się swoją,
    * Wiedzą, wspierających się wzajemnie w prowadzeniu projektów,
    * Ubezpieczenie medyczne,
    * Lekcje języka angielskiego,
    * Owocowe poniedziałki,
    * Niezbędne narzędzia pracy,