PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Project Manager - integracyjne projekty ERP <=

  • 1. Data: 2015-09-14 15:16:43
    Temat: Warszawa => Project Manager - integracyjne projekty ERP <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta, pręznie rozwijającej sie firmy IT -
    wdrażającej rozwiazania klasy ERP szukamy:

    *****
    ***** Project Manager - integracyjne projekty ERP
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:

    * Administracja prowadzonym projektem wdrożeniowym
    * Uzgadnianie rozwiązań z klientem w zakresie wdrażanych
    funkcjonalności
    * Rozwiązywanie problemów
    * Tworzenie raportów i harmonogramów (szacowanie czasu trwania,
    zasobów i kosztów, raporty wykonania)
    * Nadzór nad tworzeniem dokumentacji technicznej
    * Kierowanie pracą podległych zespołów, wybór metod realizacji
    zadań oraz opracowanie strategii weryfikacji wcześniej
    ustalonych ram akceptacji rozwiązania.
    * Dbanie o terminowe wdrożenie projektów, zgodnie z umowami
    zawartymi z klientami
    * Dbanie o wdrażanie projektów zgodnie z harmonogramem i
    przewidzianym budżetem

    ***** Oczekiwania:

    * Znajomość metodyk zarządzania projektami
    * Minimum dwuletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami
    wdrożeniowymi systemów informatycznych (preferowane wdrożenia
    systemów klasy CRM/ERP/Workflow)
    * Wysokie umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów
    * Umiejętność pracy pod presją czasu
    * Umiejętność współpracy z klientami z sektora średnich i
    dużych firm
    * Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji projektowych z osobami
    decyzyjnymi w średnich i dużych firmach
    * Determinacja, systematyczność i konsekwencja w działaniu
    * Terminowość w realizacji założonych działań i umiejętność
    ich egzekwowania
    * Zdolność do oceny ryzyka oraz istniejących warunków realizacji
    nowych funkcjonalności w realizowanych projektach
    * Umiejętność zarządzania projektem w ramach podpisanej umowy
    (egzekwowanie zapisów i ustalonego w niej budżetu)
    * Umiejętność zarządzania zespołem
    * Bardzo dobra organizacja czasu pracy własnej i zespołu
    * Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
    * Nastawienie na cel
    * Wykształcenie wyższe kierunkowe - Zarządzanie, Informatyka
    * Mile widziane certyfikaty: Prince2, PMP, CAPM lub IPMA

    ***** Proponujemy:

    * Umowę o pracę lub kontrakt (własna działalność gospodarcza)
    * Niezbędne narzędzia pracy

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/650-697138e6e5a8909c59e8d
    e7bcd42.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=d527269655bfba8ebcf3f11bbd1f469c