PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Key Account Manager - sektor medyczny <=

  • 1. Data: 2015-09-14 15:12:19
    Temat: Warszawa => Key Account Manager - sektor medyczny <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta, prężnie rozwijającej się firmy
    dostarczającej rozwiązania IT:

    *****
    ***** Key Account Manager - sektor medyczny
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * Samodzielna sprzedaż projektów i rozwiązań informatycznych w
    oparciu o pełne portolio firmy do klientów z sektora medycznego
    * Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i partnerów handlowych oraz
    budowanie długofalowych relacji biznesowych
    * Przygotowanie ofert handlowych i przetargowych,
    * Przygotowanie i prowadzenie prezentacji handlowych
    * Ścisła współpraca z kluczowymi Vendorami firmy
    * Realizacja założonych planów sprzedażowych
    * Monitorowanie i analiza działań firm konkurencyjnych
    * Współpraca z Działem Technicznym przy realizacji zamówienia i
    prowadzeniu projektu

    ***** Wymagania:

    * Minimalnie dwuletnie doświadczenie w sprzedaży kompleksowych
    rozwiązań informatycznych lub medycznych
    * Bardzo dobra znajomość rynku IT oraz specyfiki zamówień sektora
    medycznego, diagnostyki obrazowej i teleradiologii
    * Samodzielność i aktywność w sprzedaży
    * Znajomość technik sprzedaży i posprzedaży
    * Doświadczenie w finalizowaniu procesów sprzedaży
    * Umiejętność nawiązywania i budowania długofalowych relacji z
    Klientem
    * Motywacja do osiągania założonych celów sprzedażowych
    * Inicjatywa, aktywność i zaangażowanie w pracę
    * Umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej jak i pracy w
    zespole
    * Wykształcenie wyższe
    * Znajomość języka angielskiego pozwalającą na swobodną
    komunikację
    * Prawo jazdy kategorii B
    * Gotowość do podróży służbowych w na terenie Polski

    ***** Oferujemy:

    * Atrakcyjne warunki wynagrodzenia
    * Niezbędne narzędzia pracy
    * Możliwość rozwoju zawodowego
    * Uczestnictwo w szkoleniach i konferencjach
    * Ciekawą pracę w niewielkim i dynamicznym zespole

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/2080-f58b9c96a12f66f02a24
    9dec388.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=e94cc9e11598e3b9254d46c4ab6e8efc