PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa-Magister ekonomii

  • 1. Data: 2004-12-06 13:09:31
    Temat: Warszawa-Magister ekonomii
    Od: " " <p...@g...pl>

    Witam,
    Mam 31 lat, posiadam wykształcenie wyższe - wydział Handlu Zagranicznego w
    Wyższej Szkole Handlu i Prawa im. Łazarskiego. Szukam pracy w dziale
    handlowym.
    Mam duze doświadczenie w branży telekomunikacyjnej, specjalność technologie
    swiatłowodowe.
    Od kilkunastu lat pracuję w działach handlowych dużych i mniejszych firm,
    posiadam duże doswiadczenie w kontaktach z klientem instytucjonalnym,
    ukończyłem kursy takie jak: zamówienia publiczne, prowadzenie profesjonalnej
    rozmowy handlowej, itp.
    Sprawdziłem się w pracy zespołowej, na stanowisku kierownika handlowego,
    kierując 4 osobowym zespołem.
    Bardzo dobrze znam system operacyjny Windows 2000/XP oraz Pakiet Office,
    programy sprzedażowe np. Symfonia. Znam język angielski w stopniu
    komunikatywnym.
    Posiadam prawo jazdy kat. B, na codzień prowadzę samochód.
    Jestem zorganizowany sumienny, szybko przyswajam nowo nabytą wiedzę i
    szybko aklimatyzuję się w nowym otoczeniu.

    Bardzo proszę o poważne oferty
    Pozdrawiam,
    Piotr W.
    p...@g...pl