PracaGrupypl.praca.szukana › Serwisy, bannery, reklama, e-wizytowki - tanio, solidnie, profesjonalnie.

  • 1. Data: 2004-12-06 12:30:53
    Temat: Serwisy, bannery, reklama, e-wizytowki - tanio, solidnie, profesjonalnie.
    Od: "Graphic Freelancer" <n...@w...pl>

    Solidnie, terminowo i profesjonalnie wykonam serwis www, również efektowne
    serwisy w flash, efektowne internetowe wizytówki firm (przykład wykonanej
    przeze mnie ostatnio: http://www.oprawaprac.pl) Naprawde przystępne ceny.
    Potrzebujesz skutecznej reklamy internetowej? - Wykonam również bannery
    reklamowe w technologii flash lub GIF. Dodam, iż pracuje na legalnym sofcie,
    używam wyłącznie legalnej grafiki więc zlecając mi cokolwiek masz pewność,
    ze nie będzie kłopotów a przy tym jako freelancer mam zdecydowanie niższe
    ceny od firm.

    Zainteresowanych prosze o kontakt
    w...@a...pl
    GaduGadu: 3510900