PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Konsultant SAP SRM MM <=

  • 1. Data: 2015-09-19 11:24:27
    Temat: Warszawa => Konsultant SAP SRM MM <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, spółki z sektora IT w Warszawie, poszukujemy
    osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Konsultant SAP SRM MM
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Osoba na stanowisku Konsultanta SAP SRM MM będzie odpowiedzialna za
    planowanie i rozwój systemu SAP u klienta firmy, będącego
    dużym, międzynarodowym operatorem telekomunikacyjnym.
    * Praca dotyczy wdrażania nowego środowiska ERP w międzynarodowej
    strukturze. System będzie się składał z kilku dużych
    modułów pokrywających całościowo wymagania z zakresu
    zarządzania strategicznego i operacyjnego przedsiębiorstwem.
    * Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna przede wszystkim za
    zaplanowanie od strony biznesowej i funkcjonalnej elementów
    związanych z procesami zakupowymi (moduły SRM i MM) a następnie
    nadzór nad realizacją zmian i aktywny udział w pracach
    wdrożeniowych.

    ***** Wymagania:

    * minimum 3 letnie doświadczenie w pracach rozwojowych w SAP,
    * bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
    * znajomość funkcjonalności w obszarze SAP SRM, MM,
    * komunikatywność,
    * samodzielność,
    * determinacja w dążeniu do celu,
    * silna motywacja i zaangażowanie,
    * wysoka kultura osobista.

    ***** Mile widziane:

    * ukończone studia wyższe (preferowane kierunki techniczne lub
    ekonomiczne),
    * znajomość CO, SAP FI-AA lub SAP RE.

    ***** Oferujemy:

    * pracę w dynamicznej firmie, w młodym zespole z dostępem do
    najlepszych światowych wzorców biznesowych oraz
    technologicznych,
    * możliwość kształcenia się, doskonalenia swoich umiejętności
    oraz rozwoju zawodowego,
    * atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i
    zaangażowania w pracę,
    * stabilne zatrudnienie, elastyczne formy współpracy: umowa o
    pracę, umowa firma-firma jak również umowa o dzieło i
    zlecenie,
    * pakiet socjalny (Medicover, Fitprofit).

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/7640-f10436b0865806201dce
    64c1a6a.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=d270e25ca11e6031a566588be5eab892