PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Kierownik projektów IT <=

  • 1. Data: 2015-10-07 09:06:17
    Temat: Warszawa => Kierownik projektów IT <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Naszym kientem jest firma, która jest autorem systemu wykrywania
    plagiatów prac naukowych i dyplomowych. Obecnie poszukujemy osoby
    na stanowisko:

    *****
    ***** Kierownik projektów IT
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Zadania:

    * zarządzanie portfolio projektów realizowanych przez dział IT
    * zarządzanie harmonogramami, pilnowanie terminów, wyznaczanie
    kolejnych etapów prac
    * współpraca z zespołem IT, realizującym projekty
    * zapewnienie prawidłowej komunikacji wszystkich uczestników
    projektu
    * raportowanie postępów prac

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * wykształcenie wyższe
    * minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
    * umiejętności analityczne, umiejętność planowania
    * świetne umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne, doskonała
    praca w zespole
    * znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym w mowie i
    piśmie
    * znajomość SCRUM lub innych metodyk zwinnych
    * sumienność i skrupulatność
    * samodzielność, inicjatywa i wysokie zaangażowanie

    ***** Proponujemy:

    * atrakcyjne wynagrodzenie
    * zatrudnienie w oparciu o umowę B2B z 25 dniami odpłatnego
    nieświadczenia usług (odpowiednik urlopu)
    * pracę dla znanej marki
    * miłą atmosferę pracy
    * biuro w dogodnej lokalizacji
    * prywatną opiekę medyczną

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/12020-a45fbb8966a01f721e2
    7d57009.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=9abb2486751afc377fc69b7141d81fad