PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Architekt Java - Team Leader <=

  • 1. Data: 2015-10-06 16:29:46
    Temat: Warszawa => Architekt Java - Team Leader <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta, duzej grupy kapitałowej szukamy osoby na
    stanowisko:

    *****
    ***** Architekt Java - Team Leader
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwój
    i utrzymanie aplikacji dla sektora telekomunikacyjnego, która
    służy do zarządzania dostępem użytkowników końcowych do
    usług i naliczania opłat za ich świadczenie.

    ***** Nasze wymagania:

    * wykształcenie wyższe techniczne, preferowane informatyczne,
    * minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w sektorze
    telekomunikacyjnym,
    * bardzo dobra znajomość technologii Java EE oraz OSGi,
    * znajomość narzędzi Apache ServiceMix oraz Apache Drools,
    * bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z wykorzystaniem
    relacyjnych baz danych (MySQL),
    * znajomość zagadnień z dziedziny telekomunikacji (standardy 3GPP,
    protokół DIAMETER),
    * znajomość narzędzi Maven oraz Subversion,
    * bardzo dobra organizacja pracy, metodyczność, samodzielność i
    skrupulatność,
    * znajomość języka angielskiego.

    ***** Oferujemy:

    * możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia w projekcie pełnym
    wyzwań,
    * pracę w innowacyjnej firmie dynamicznie rozwijającej się na
    rynku,
    * bogaty pakiet socjalny zawierający prywatną opiekę medyczną,
    dofinansowaną kartę sportową i zajęcia językowe,
    * przyjazną atmosferę i komfortowe warunki pracy.

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/8740-f7a85c9a2dd7d8903fa6
    9a5f289.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=95638e48f28d3eaa3129556a34c40c1e