PracaGrupypl.praca.szukana › [Warszawa] Doświadczony manager / redaktor

  • 1. Data: 2005-03-17 15:33:55
    Temat: [Warszawa] Doświadczony manager / redaktor
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Szanowni Państwo,

    Zwracam się z propozycją wykorzystania moich umiejętności.
    Sądzę, że moje szerokie i różnorodne doświadczenia zawodowe a także
    spektrum osobistych zainteresowań będą atutami w pracy.

    Moją podstawową zaletą jest bardzo dobry warsztat dziennikarski,
    komunikatywność, doskonała znajomość takich dziedzin, jak kolarstwo
    górskie, motoryzacja i sporty samochodowe, żeglarstwo śródlądowe oraz
    telefonia GSM a ponadto doświadczenie wyniesione z kilku lat pracy w tej
    branży. Oprócz tego, kilkuletnia praktyka na stanowiskach kierowniczych
    oraz prowadzenie własnej działalności gospodarczej.

    Przez dwa lata współpracowałem z "Gazetą Wyborczą".
    Pierwsze dziennikarskie szlify zbierałem, jako dziennikarz "Gazety
    Stołecznej", gdzie zajmowałem się aktualnymi sprawami miejskimi oraz
    interwencjami. Następnie pracowałem, jako dziennikarz motoryzacyjny w
    dodatku "Auto-Moto".
    Bardzo dobrze opanowałem warsztat dziennikarski i sposoby komunikacji
    prasowej. Miałem okazję zapoznać się z wieloma formami pracy redakcyjnej
    i dziennikarskiej. Jestem autorem wielu tekstów (dostępnych w archiwum
    "Gazety Wyborczej").

    Pracowałem również w dwóch portalach internetowych na stanowiskach
    Redaktora Naczelnego. Oprócz umiejętności efektywnego zarządzania grupą
    pracowników, praca ta dostarczyła mi niezbędnego doświadczenia do
    poruszania się w świecie nowoczesnego dziennikarstwa, w którym Internet
    jest pierwszym źródłem wyszukiwania informacji.
    Prowadziłem również działalność gospodarczą i pod szyldem "Sorriso Cafe"
    stworzyłem niewielki pub w Warszawie, który pod moimi rządami działał
    przez dwa lata. Po dwóch latach, zdecydowałem się wrócić do pracy
    zgodnej z moim wykształceniem i prawdziwymi zainteresowaniami.

    Mam 28 lat, jestem energiczny, dyspozycyjny, kreatywny, odpowiedzialny i
    punktualny. Lubię podejmować ryzyko, z entuzjazmem i zaangażowaniem
    podchodzę do powierzonych zadań, których skuteczną realizację zapewniają
    moje kompetencje i doświadczenie zdobyte w pracy zawodowej.

    Wszystkim zainteresowanym prześlę na życzenie pełne CV.

    Z poważaniem,

    Piotr Przewłocki

    p...@a...pl
    0 502 157 957