PracaGrupypl.praca.szukana › Tłumacz - Tłumaczenie - Współpraca (H,SiCG,HR,PL)

  • 1. Data: 2005-03-17 14:26:15
    Temat: Tłumacz - Tłumaczenie - Współpraca (H,SiCG,HR,PL)
    Od: "mikeesz" <m...@p...onet.pl>

    Władam biegle j. polskim i j. węgierskim. Posiadam dobrą znajomość j.
    serbskiego i j. chorwackiego oraz podstawową j. angielskiego. Mam stały
    dostęp do internetu. Jestem dyspozycyjny i otwarty na wszelkie propozycje.
    Poszukuję pracy - najchętniej jako tłumacz. Pomogę również wyszukać
    zagranicznych partnerów w krajach UE (Węgry, Serbia i Czarnogóra, Chorwacja,
    Polska).
    Adres kontaktowy:
    m...@f...com.pl