PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Administrator Systemów IT <=

  • 1. Data: 2017-11-22 15:30:02
    Temat: Warszawa => Administrator Systemów IT <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, firmy działającej na rynku infrastruktury
    sieciowej, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Administrator Systemów IT
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych, programowych
    systemów operacyjnych i serwerów
    * konserwacja urządzeń i wprowadzanie technicznych zabezpieczeń
    systemu informatycznego
    * bieżące wsparcie dla użytkowników końcowych
    * integrowanie oraz migracje danych
    * budowanie relacji z klientami B2B poprzez profesjonalne
    *zarządzanie kontaktem i harmonogramem działań
    * przygotowywanie ofert handlowych
    * tworzenie dokumentacji technicznej, raportowanie
    * wsparcie dla Serwisu/Help Desk

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * wykształcenie co najmniej średnie w obszarze IT
    * 2 lata doświadczenia w administracji systemów operacyjnych i
    wsparciu dla użytkowników końcowych
    * doświadczenie w obsłudze klientów B2B
    * doświadczenie w diagnozowaniu problemów sprzętowych i
    programowych systemów operacyjnych oraz serwerów
    * praktyczna znajomość zagadnień związanych z instalacją i
    administracją systemami Windows
    * praktyczna znajomość zagadnień związanych z systemami do
    archiwizacji danych
    * bardzo dobra znajomość rozwiązań sieciowych
    * znajomość zagadnień związanych z monitorowaniem sieci,
    bezpieczeństwa sieci i bezpieczeństwa stacji roboczych
    * znajomość konfiguracji popularnych serwerów
    * znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym
    swobodne korzystanie z dokumentacji technicznej, informacji,
    poleceń, komend technicznych
    * dużym atutem będzie posiadanie certyfikatów MTA, MSCA, MSCE
    * myślenie analityczne
    * dokładność, spostrzegawczość, przywiązanie do szczegółów
    * umiejętność spójnego, konkretnego i jasnego przekazywania
    informacji ustnych i pisemnych
    * zdolność do szybkiego uczenia się i chęć poznawania nowych
    technologii IT

    ***** Proponujemy:

    * zatrudnienie w stabilnej firmie
    * szkolenia i pakiet medyczny
    * przyjazne środowisko pracy
    * realną możliwość rozwoju w kierunku lidera zespołu

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1711
    => => =>