PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => UX Designer/ User Experience Designer <=

  • 1. Data: 2017-11-22 15:00:02
    Temat: Warszawa => UX Designer/ User Experience Designer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta dostawcy zaawansowanych rozwiązań internetowych
    dla międzynarodowych korporacji, poszukujemy:

    *****
    ***** UX Designer/ User Experience Designer
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * prowadzenie warsztatów z klientami, precyzowanie wymagań
    biznesowych i rozpoznawanie potrzeb użytkowników,
    * projektowanie architektury informacji i interfejsów dla portali i
    aplikacji,
    * analizowanie tworzonych rozwiązań i proponowanie usprawnień,
    * śledzenie światowych trendów i inspirowanie nimi zespołu,
    * benchmarkowanie dobrych wzorców dla projektów oraz analizę
    konkurencji,
    * przygotowywanie materiałów do badań UX (prototypy, scenariusze
    itp.),
    * współtworzenie i wytyczanie kierunków rozwoju zespołu UX.

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * minimum 2 lata doświadczenia w projektowaniu rozwiązań webowych i
    mobilnych potwierdzonego przykładami zrealizowanych projektów,
    * wprawy w prowadzeniu i moderowaniu warsztatowych spotkań z
    klientami,
    * dobrej znajomości możliwości nowych technologii oraz narzędzi
    *wspomagających projektowanie i optymalizowanie
    * umiejętności komunikowania własnych koncepcji,
    * poczucia estetyki i umiejętności oceny projektu,
    * kreatywnego myślenia, otwartego umysłu, twórczego podejścia do
    zadań,
    * dobrej znajomości angielskiego,
    * obsługi programów takich jak Sketch, Axure, UX Pin itp.,
    * mile widziane studia związane z psychologią i/lub projektowaniem
    Architektury Informacji lub UX Design.

    ***** Proponujemy:

    * dowolną formę zatrudnienia (umowa o pracę lub B2B),
    * prywatną opiekę medyczną oraz pakiet Multisport,
    * indywidualną fizjoterapię oraz masaże w siedzibie firmy,
    * roczny budżet na szkolenia i rozwój kompetencji,
    * dobrą organizację pracy, dzięki której masz życie po pracy,
    * szkolenia indywidualne i grupowe z zakresu rozwoju osobistego w
    oparciu o talenty wg Instytutu Gallupa,
    * pracę w dużych projektach bankowych i e-commerce,
    * dogodną lokalizację miejsca pracy,
    * pracę w doświadczonym zespole specjalistów otwartych na dzielenie
    się wiedzą i oferujących wsparcie na każdym etapie projektu,
    * możliwość pracy w metodykach zwinnych,
    * możliwość udziału w badaniach użyteczności,
    * udział w całym cyklu tworzenia softu przez stały dostęp do
    zespołu IT (programiści, web developerzy, testerzy, analitycy
    itp.) i możliwość kontroli jakości powstających efektów
    prac,
    * dostęp do biblioteki z najnowszymi publikacjami z zakresu UX i
    nowych technologii.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1711