PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa

  • 1. Data: 2003-09-18 17:28:36
    Temat: Warszawa
    Od: "Grzegorz Ułan" <g...@i...net.pl>

    Witam
    Jestem osobą punktualną, sumienną i rzetelną. Dzięki tym cechom w krótkim
    czasie potrafiłem zdobyć szacunek i zaufanie moich dotychczasowych
    pracodawców, a także współpracowników. Jestem młody, ambitny, wykorzystuję
    każdą okazję do podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych.
    Charakteryzuję się dużą dynamiką działania, umiejętnością podejmowania
    szybkich i trafnych decyzji oraz zdolnościami adaptacyjnymi do
    niespodziewanych czy trudnych sytuacji.
    W trakcie mojej dotychczasowej pracy okazało się, że do moich zalet należy
    również dobra prezencja, kultura osobista, elokwencja, komunikatywność,
    naturalna swoboda towarzyska oraz szerokie zainteresowania i związana z nimi
    ogólna wiedza.
    Po podjęciu pracy wykażę się wszystkimi swoimi umiejętnościami jak również
    sumiennym wykonywaniem powierzonych mi obowiązków.
    Do moich podstawowych umiejętności można zaliczyć:
    - bardzo dobrą znajomość systemów Linux i Windows umiejętność instalacji i
    administrowania darmowego systemu operacyjnego Linux i systemu operacyjnego
    MS Windows Workstation oraz pakietów biurowych pracujących pod tymi
    systemami (StarOffice, OpenOffice. MS Office i inne) na lokalnych stacjach
    roboczych oraz w istniejących już sieciach komputerowych
    - obsługę komputera w zakresie MS Office, oraz oprogramowania systemu Linux
    w stopniu zaawansowanym
    - umiejętności organizacyjne oraz zarządzania potencjałem ludzkim, zdobyte
    podczas pracy na stanowisku kierowniczym, kierując komórką Marketingu w
    dużej firmie transportowej
    - umiejętności negocjacyjne, prowadzenia rozmów handlowych, właściwego i
    skutecznego przedstawiania produktów do sprzedaży.
    Podejmę pracę na terenie Warszawy bądź okolic.
    Mój email: g...@i...net.pl
    tel. kom. 501175757

    --
    Pozdrawiam