PracaGrupypl.praca.szukana-WARSZAWA- praca biurowa lub inna. › -WARSZAWA- praca biurowa lub inna.
    From: "Hania" <h...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: -WARSZAWA- praca biurowa lub inna.
    Date: Wed, 8 Mar 2006 22:59:30 +0100

    Witam!

    Poszukuję pracy w Warszawie. Odbyłam 6-cio miesięczny staż w Agencji
    Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (praca w kancelarii).
    Posiadam również doświadczenie w obsłudze klienta.
    Interesuje mnie praca biurowa lub inna powiązana z obsługą klienta,
    może być przy komputerze (znam środowisko MS Windows, pakiet MS Office i
    pocztę elektroniczną).
    Jestem osobą młodą, uczciwą i dyspozycyjną. Szybko się uczę, jestem otwarta
    na doskonalenie swoich umiejętności.

    Więcej szczegółów prześlę zainteresowanym w moim CV.
    Zapytania proszę kierować na adres email: h...@o...pl
    Pozdrawiam serdecznie!

    Hanna Leonik