PracaGrupypl.praca.szukana › [WARSZAWA]Sekretarka,Asystentka,Praca Biurowa

  • 1. Data: 2004-04-14 18:00:35
    Temat: [WARSZAWA]Sekretarka,Asystentka,Praca Biurowa
    Od: "Aga" <a...@t...pl>

    Witam !!

    Poszukuje pracy na cały etat, najlepiej na stanowisku Sekretarki,
    Asystentki. Posiadam doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, bardzo
    dobrą znajomość obługi komputera i innych urządzeń biurowych, obsługa MS
    Office, edytora tekstu, biegłe bezwzrokowe pisanie na maszynie i komputerze.
    Moje dotychczasowe doświadczenie zdobyłam pracując w różnych spółkach
    handlowych. Do moich głównych obowiązków należało: wystawianie i
    przygotowanie do wysyłki faktur VAT, wprowadzanie do programu komputerowego
    artykułów magazynowych, ewidencja zakupów gotówkowych - sporządzanie
    Raportów Kasowych, przygotowywanie przelewów bankowych, sporządzanie not
    odsetkowych, prowadzenie rejestru faktur oraz wystawianie i rozliczanie
    delegacji
    służbowych, prowadzenie kasy, windykacja należności, pisanie pism,
    sporządzanie raportów sprzedaży.

    Jestem osobą spokojną,ambitną, energiczną, posiadam takie cechy jak
    odpowiedzialność i skuteczność w działąniu, a także umiejętność pracy
    samodzielnej jak i w zespole. Każdą pracę wykonuję z duzym zaangazowaniem,
    dlatego też każde zadanie jest wykonywane przeze mnie perfekcyjnie i
    skrupulatnie.

    Lubię zdobywać nowe doswiadczenie i pokonywać nowe wyzwania.

    Wyślę CV na każdą wiarygodną ofertę.

    email: a...@p...fm

    Pozdrawiam
    Aga