PracaGrupypl.praca.szukana › Inżynier-handlowiec / Warszawa

  • 1. Data: 2004-04-14 17:00:28
    Temat: Inżynier-handlowiec / Warszawa
    Od: "Piotr Kowalski" <p...@p...neostrada.pl>

    Podejmę pracę jako przedstawiciel handlowy, szef sprzedaży, itp. Mam duże
    doświadczenie z firm produkcyjno - handlowych: polskich i austriackich.
    Przez kilka lat prowadziłem przedstawicielstwo małej firmy z Wiednia. Znam
    dobrze języki: niemiecki i rosyjski. Jestem bardzo efektywny w oferowaniu
    produktów technicznych (sprzedaz b2b). Ostatnio pracuję w branży budowlanej,
    gdzie mam dużo cennych kontaktów z pracowniami projektowymi i firmami
    wykonawczymi.
    Proszę o kontakt na adres: p...@p...neostrada.pl