PracaGrupypl.praca.dyskusje › UP i zameldowanie

  • 1. Data: 2006-03-19 21:58:08
    Temat: UP i zameldowanie
    Od: "gghg" <s...@p...onet.pl>

    przyszly zle czasy i musze sie zarejestrowac w UP, od 10lat pracuje/walem/ w
    miescie wojewodzkim, zas zameldowanie posiadam w innym powiecie tego woj.
    /ok 100km dalej/.
    czy aby zarejestrowac sie w UP tu gdzie pracowalem musze sie tu zameldowac?
    mam nadzieje ze juz zniesli te bzdurne pokomunistyczne przepisy gdzie
    przebywajac w innym miejscu jedna dobe juz trzeba sie bylo meldowac.
    3MAJTA SIE , bedzie cieplej...

  • 2. Data: 2006-03-20 05:45:11
    Temat: Re: UP i zameldowanie
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu>

> [...]
    >mam nadzieje ze juz zniesli te bzdurne pokomunistyczne przepisy gdzie
    >przebywajac w innym miejscu jedna dobe juz trzeba sie bylo meldowac.

    Ze strony PUP w Debicy:
    "Bezrobotny lub inna osoba poszukująca pracy zgłasza się w celu dokonania
    rejestracji do powiatowego urzędu pracy właściwego ze względu na stałe lub
    czasowe zameldowanie, a jeżeli nie jest zameldowana - do powiatowego urzędu
    pracy, na którego obszarze działania przebywa (§1 ust. 1 rozp.I) Osoba, która
    nie jest zameldowana lub posiada stałe zameldowanie w innej miejscowości niż
    miejsce czasowego zameldowania, przy dokonywaniu rejestracji składa
    oświadczenie, że nie jest zarejestrowana w innym powiatowym urzędzie pracy (§
    1 ust. 2 rozp.I)."

    Czyli z tego wynika, ze wystarczy zameldowanie czasowe i ze bzdurnych
    przepisow postkomunistycznych nie zniesli.

    W ogole zameldowanie to cos, czego wiele panstw zachodnich nie zna - pamietam,
    jak musialam to slowo przetlumaczyc na angielski i Google znalazly mi...
    strone, na ktorej Brytyjczyk wyjasnia innym Brytyjczykom dziwnosci polskiej
    biurokracji, w tym zameldowanie.

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl