PracaGrupypl.praca.szukana › UNIKAT- WARSZAWA

  • 1. Data: 2002-01-03 10:00:19
    Temat: UNIKAT- WARSZAWA
    Od: "ania" <p...@f...onet.pl>

    Jeśli ktoś ma zamiar podjąć właśnie pracę w warszawskim biurze obrotu
    nieruchomościami - UNIKAT, to niech się dobrze zastanowi, bo nie wie, co go
    czeka. Warunki wyglądają ładnie tylko na umowie.
    Może klientów to biuro nie roluje, nie wiem, ale wiem, że wypłaca swoim
    pracownikom
    pensje z dwumiesięcznym opóźnieniem, płaci im "na raty," szantażuje
    potrąceniem z wynagrodzenia kwot za podobno zbyt wysokie rachunki
    telefoniczne - z telefonow służbowych i w sprawach czysto służbowych, a
    nawet obiecuje wypłacić im zaległe pensje pod warunkiem, że nie tylko zgodzą
    sie dobrowolnie dopłacić z własnej kieszeni 300 zł do tych rachunków
    telefonicznych, ale jeszcze pokwitują, że sume te odebrali, tzn. że firma ją
    i wypłaciła, żeby w razie czego nie mogli jej o to zaskarżyć.
    Jeżeli chcecie zostac potencjalnymi klientami tej firmy, to zastanówcie się,
    czy nie oszuka i was, jeżeli tak kantuje własny personel.
    Jeżeli chcecie tam podjąć pracę to nie róbcie tego, bo bedziecie ciężko
    żałować.
    Wiem to na pewno, tak wyrolowali mojego najlepszego przyjaciela
    Ania