PracaGrupypl.praca.szukana › Przedstawiciel handlowy - Kraków i okolice

  • 1. Data: 2002-01-03 09:24:03
    Temat: Przedstawiciel handlowy - Kraków i okolice
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Jestem doświadczonym handlowcem, poszukuje pracy, która da mi możliwość rozwoju
    firmy i samorealizacji.

    Kwalifikacje i umiejętności
    - doświadczenie w kierowaniu zespołem,
    - zdolności negocjacyjne i organizacyjne w realizowaniu zadań,
    - nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych, dbałość o obsługę
    posprzedażową klientów instytucjonalnych i indywidualnych,
    - konsekwencja i zdecydowanie w działaniu,
    - dobra komunikacja werbalna

    Osiągnięcia
    - zorganizowanie struktury przedsiębiorstwa produkcyjnego,
    - zarządzanie 15-osobowym zespołem pracowników,
    - negocjacje z podwykonawcami,
    - efektywna sprzedaż, także na rynkach niszowych,
    - zawieranie umów,
    - prowadzenie akcji promocyjnych

    Proszę o kontakt e-mail (p...@p...onet.pl) lub telefoniczne (503-670-234)
    CV prześlę na życzenie.