PracaGrupypl.praca.szukana › Trojmiasto :: programista PHP :: aplikacje internetowe

  • 1. Data: 2005-03-17 11:42:05
    Temat: Trojmiasto :: programista PHP :: aplikacje internetowe
    Od: Karol Zielinski <k...@v...pl>

    Witam,

    jestem studentem informatyki w trybie zaocznym, na Wydziale Elektroniki,
    Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdanskiej. Podejme prace stala
    (najlepiej na terenie Trojmiasta lub zdalnie), badz tez pojedyncze
    zlecenie. Mam blisko 3-letnie doswiadczenie w pracy na podobnych
    stanowiskach. Posiadam wlasna dzialalnosc gospodarcza. Wystawiam faktury
    VAT. Specjalizuje sie w tworzeniu/modyfikowaniu/administracji
    aplikacji/serwisow/skryptow napisanych w oparciu o takie technologie jak:

    - PHP4 (programowanie proceduralne)
    - PHP5 (programowanie obiektowe)
    - Perl (glownie do CGI)
    - HTML (xHTML, DHTML, HTML 4.0, HTML 4.0.1)
    - CSS

    Opieram sie o bazy danych:

    - MySQL
    - PostgreSQL
    - Oracle
    - Access

    Znajomosc w zakresie podstaw programowania w takich jezykach, jak:

    - Pascal
    - C
    - C++
    - Delphi
    - JavaScript
    - tcl
    - Java

    Dodatkowo:

    - posiadam prawo jazdy kat B
    - znajomosc jezyka angielskiego w stopniu dobrym+

    Kontakt ze mna:

    mail: k...@N...vitesoft.pl
    GG: 2200065
    kom: 509 822 712