PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy: w firmie z jajami ;-) › Szukam pracy: w firmie z jajami ;-)
    From: t...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Szukam pracy: w firmie z jajami ;-)
    Date: 9 Dec 2002 12:59:32 +0100

    Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie, mgr Ekonomi poszukuje pracy
    etatowej w Krakowie.

    Jestem energiczna, pelna entuzjazmu osoba, ktora za okazane zaufania i danie
    szansy pracy w dynamicznej, nastawionej na sukces firmie jest w stanie
    udowodnic swoja wartosc i przyniesc firmie wymierne korzysci, rowniez
    finansowe.

    Jesli jestesce Panstowo zainteresowani pozyskaniem wartosciowej osoby do
    Waszej wartociowej firmy, jestem otwarta na Wasze propozycje.

    Wszelkie dokumenty, tj CV oraz list przesle Panstwu na przedlozony adres.

    Dziekuje za okazane zainteresowanie
    Kasia

    mail: d...@p...fm
    mobile: 600-232-213