PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy / Biurowa / Warszawa

  • 1. Data: 2003-04-03 14:32:03
    Temat: Szukam pracy / Biurowa / Warszawa
    Od: "Monika" <m...@p...wp.pl>

    Podejmie prace w biurze (sekretarka/asystentka) - Warszawa.
    W tym roku koncze studia magisterskie (dziennikarstwo i public relations).
    Uzytkowanie komputera: MS Office (Word, Excel), Internet Explorer
    Umiejetnosc obslugi urzadzen biurowych takich jak fax, centralka
    telefoniczna, xero itp.
    Prawo jazdy kategorii B.
    Cztery lata pracy na stanowisku sekretarki.
    Jestem osoba zdecydowana, komunikatywna. Cechuja mnie: zdolnosci
    organizacyjne, umiejetnosc zarzadzania praca licznego zespolu. Jestem
    dyspozycyjna.

    Kontakt: m...@p...wp.pl