PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Szczecin => PHP Developer (Symfony) <=

  • 1. Data: 2018-08-10 10:15:02
    Temat: Szczecin => PHP Developer (Symfony) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla wiodącego pioniera w zakresie marketingu oraz nowatorskich
    platform grywalizacyjnych, specjalizującego się w tworzeniu
    platform motywacyjnych, dla którego wirtualny świat gier jest
    sposobem na postęp biznesowy oraz firmy dostarczającej
    innowacyjne i przyszłościowe oprogramowanie. Członka
    międzynarodowej konfederacji GamFed, współpracującego ze
    światowymi liderami z branży grywalizacyjnej. Łączącego
    swoją przyszłość z grywalizacją i nowoczesną technologią z
    naciskiem na ciągły rozwój i budowanie jak najlepszego
    zespołu, który będzie w stanie zmierzyć się niestandardowymi
    realizacjami, tak aby być w stanie dopasować projekt do
    indywidualnych potrzeb. Partnerami naszego Klienta są firmy znane
    na całym świecie m.in. Toyota Motor Poland. Klient śledzi na
    bieżąco najnowsze trendy marketingowe, które pomagają mu
    lepiej wykorzystywać swój rynkowy potencjał w tworzeniu
    mobilnych wersji gier, na systemy takie jak, iOS oraz Android, jak
    też WindowsPhone, które zapewniają funkcjonalność,
    praktyczność oraz wygodę ich użytkownikom. Poszukujemy osoby
    na stanowisko:

    *****
    ***** PHP Developer (Symfony)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Udział w tworzeniu nowatorskich platform grywalizacyjnych opartych
    na mechanice wirtualnych gier

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Minimum 4 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku
    * Doświadczenia z technologiami PHP7 oraz Symfony 2/3
    * Podstawową znajomość konfiguracji oraz administracji środowisk
    Linux (Debian)
    * Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1
    * Programowanie obiektowe OOP, SOLID
    * CI, CD, Gitlab Pipelines

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość Docker oraz Ansible

    ***** Proponujemy:

    * Stałą współpracę na podstawie B2B wraz z płatnym urlopem
    * Dołączenie do kilkuosobowego zespołu
    * Projekty z obszaru "Gamification"
    * Elastyczny czas pracy
    * Udział w szkoleniach i konferencjach dostosowanych do bieżących
    potrzeb - w tym również zagranicznych
    * Karta Sportowa
    * Możliwość wyboru sprzętu wraz z ilością potrzebnych monitorów
    * Biuro w samym centrum Szczecina, zlokalizowane w najwyższym
    biurowcu
    * Parking samochodowy oraz rowerowy pod biurem
    * Możliwość wyboru systemu do pracy (Linux lub iOS)
    * Biurka o wielkości 140x170cm lub możliwość otrzymania większego
    * Praca w openspace z wydzieloną częścią dla działu IT
    * Jadalnia oraz świetnie wyposażona kuchnia, między innymi w
    ekspres do kawy (ciśnieniowy i zwykły) wraz ze ścianą
    umożliwiającą pisanie i rysowanie po niej za pomocą kredy
    * Regularne poczęstunki biurowe: ciasta, kanapki, owoce, słodkości
    * Świetną atmosferę
    * Imprezy integracyjne
    * Szybki proces rekrutacyjny - 1 rozmowa

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1808
    => => =>