PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Kraków => Python Developer (z doświadczeniem) <=

  • 1. Data: 2018-08-10 09:45:02
    Temat: Kraków => Python Developer (z doświadczeniem) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla Firmy oferującej kompleksowe oprogramowanie do zarządzania
    wydarzeniami, dla profesjonalnych organizatorów imprez, które ma
    na celu usprawnienie procesu organizacji konferencji, targów czy
    imprez firmowych. Przedsiębiorstwa, które dzięki swojej
    autorskiej platformie umożliwia poza agregacją informacji o
    wydarzeniach komunikację między organizatorami a uczestnikami
    oraz zbieranie informacji o zachowaniu uczestników podczas
    eventów, co pozwala na dotarcie do uczestników z odpowiednim
    marketingiem i śledzenie w czasie rzeczywistym ich interakcje.
    Dla prężnie rozwijającej się polskiej firmy, która w 2015
    roku miała swój debiut w Stanach Zjednoczonych, gdzie jej system
    został wykorzystany podczas ponad 300 wydarzeń, poszukujemy
    Kandydata na stanowisko:

    *****
    ***** Python Developer (z doświadczeniem)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Dołączenie do 8 osobowego zespołu programistów będącego w
    ścisłej współpracy z 5 osobowym zespołem produktowym oraz
    testerami
    * Praca przy platformie firmy, będącej ekosystemem narzędzi
    wspomagających organizatorów, partnerów i uczestników we
    wszelkich aktywnościach związanych z wydarzeniami
    * Udział w budowie jednolitego API na użytek aplikacji mobilnych i
    panelu www dla organizatorów
    * Udział w budowaniu i rozwijaniu szeregu mniejszych serwisów oraz
    narzędzi wspomagających
    * Zarządzanie infrastrukturą działającą w chmurze Amazon
    * Udział głównie w projektach rozwojowych (80% rozwój, 20%
    utrzymanie)
    * Dokumentowanie interfejsu API dla wewnętrznych potrzeb
    * Pisanie testów automatycznych jednostkowych, funkcjonalnych i
    integracyjnych

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Min. 2 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku
    * Bardzo dobrą znajomość Python
    * Znajomość technologii: Pyramid, SQLAlchemy
    * Znajomość frameworka webowego (Django, Flask, Pyramid, itp.)
    * Znajomość specyfiki budowania aplikacji webowych
    * Dobrego posługiwanie się bazami SQL (PostgreSQL, MySQL, itp.)
    * Znajomość serwerów Linuksowych
    * Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (słownictwo
    techniczne)

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Doświadczenie w tworzeniu aplikacji webowych

    ***** Proponujemy:

    * Udział głównie w projektach rozwojowych (80% rozwój, 20%
    utrzymanie)
    * Stałą współpracę na podstawie umowy B2B z płatnym urlopem
    * Możliwość innych form zatrudnienia (umowa o pracę)
    * Możliwość wyboru sprzętu do pracy oraz ilości monitorów
    * Praca w biurze podzielonym na pokoje, w których siedzi po ok. 4-6
    osób
    * W pełni wyposażona kuchnia, wraz z zapewnionym porządnym
    ekspresem do kawy i pyszną kawą
    * Dostęp do nielimitowanych napojów
    * Parking rowerowy pod biurem
    * Spotkania firmowe bogate w przekąski, pizze i inne wytwory
    kulinarne
    * Wyjścia i wyjazdy integracyjne
    * Karta Multisport
    * Możliwość lekcji języka angielskiego
    * Elastyczne godziny pracy
    * Możliwość częściowej pracy zdalnej
    * Szybki proces rekrutacyjny złożony z 1-2 spotkań trwających 1-2
    godziny.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1808