PracaGrupypl.praca.szukana › Student informatyki -Ślask

  • 1. Data: 2003-03-17 10:36:52
    Temat: Student informatyki -Ślask
    Od: "anorax" <a...@p...fm>

    Student informatyki podejmie prace na terenie śląska.
    Staż zawodowy w Zakładach Urządzeń Komputerowych ELZAB oraz w portalu
    internetowym HOGA.PL.

    Moje atuty:
    - bardzo dobra znajomość techniczna i logistyczna
    rynku hardwere i softwere
    - znajomość C++ , JAVA, HTML, MDB
    - wszystkie systemy operacyne WINDOWS i LINUX
    - dostęp do internetu 24h
    - montaż i instalacja sprzętu komputerowego
    - wdrażnie systemów informatycznych
    - projektowanie stron WWW i baz danych
    - angielski
    - najważniejsze osiągnięcia zawodowe:
    częściowe skomputeryzowanie Uniwersytetu Śląskiego
    w Katowicach i Polskich Sieci Energetycznych w
    Katowicach
    - posiadam certyfikat jakości ISO 9001

    Jeśli ktoś z państwa będzie zainteresowany moją osobą ,
    prosze o kontakt pod a...@p...fm, i wtedy z chęcią prześle swoje
    aplikacje wraz z kopia referencji i certyfikatu ISO 9001.

  • 2. Data: 2003-03-17 12:05:33
    Temat: Re: Student informatyki -Ślask
    Od: "l u k e" <l...@p...pl>

    Witam,

    Interesuje nas JAVA. Proszę o przedstawienie osiągnieć w tym temacie oraz
    ew. warunków współpracy.
    Pozdrawiam, Łukasz