PracaGrupypl.praca.szukana › Student Sinologii(Filologia Chińska), Warszawa

  • 1. Data: 2004-11-19 11:04:06
    Temat: Student Sinologii(Filologia Chińska), Warszawa
    Od: "Czlowiek Sukcesu" <c...@o...pl>

    Mężczyzna, 20 lat
    Kreatywny, komunikatywny, odpowiedzialny, stawiający na własny rozwój.

    Jestem studentem sinologii na Uniwersytecie Warszawskim.
    + W zwiazku z wybranym kierunkiem studiów ucze się języka chińskiego.
    + Znam język angielski- posiadam CAE(Certificate of Advanced English) i
    CPE(Certificate of Proficiency in English).
    + Komunikatywnie posługuje się językiem niemieckim.
    + Obsługa komputera - Windows/Linux, Ms Office, OpenOffice, Excel, PowerPoint,
    Internet, E-Mail - opanowanie każdej kolejnej aplikacji to dla mnie żaden
    problem.
    + Posiadam prawo jazdy kategorii B.
    + Wysoka kultura osobista.
    + Dobra prezencja.
    + Miły glos.

    Najchętniej przyjmę prace zwiazaną z wybranym kierunkiem studiów, lub jako
    pracownik biurowy, pracownik obsługi klienta, telemarketer. Z przyjemnością
    jednak przyjmę każdą ciekawą ofertę.

    Jeśli szukasz pracownika który:
    + JEST ODPOWIEDZIALNY
    + STAWIA NA CIAGLY ROZWÓJ