PracaGrupypl.praca.szukana › Student IŚIE/MiBm 5-go roku szuka pracy

  • 1. Data: 2005-08-20 12:19:49
    Temat: Student IŚIE/MiBm 5-go roku szuka pracy
    Od: "grzegorz" <h...@o...pl>

    Jestem Absolwent Politechniki Śląskiej Wydział Inżynierii Środowiska i
    Energetyki

    Kierunek - Mechanika i Budowa Maszyn,

    Specjalność: Inżynieria energetyczna i chłodnicza.

    Szukam pracy w przedsiębiorstwach zajmujących się projektowaniem,
    realizacją inwestycji i eksploatacją w obszarze systemów energetycznych i
    zakładów związanych z wytwarzaniem, przetwarzaniem i przesyłaniem energii a
    także w jednostkach samorządu terytorialnego. Jestem też przygotowany do
    pracy w firmach konsultingowych oraz w organizacjach zarządzania energetyką.
    Dla zainteresowanych załączam własne CV

    http://sensej-grzegorz.w.interia.pl/CV.doc