PracaGrupypl.praca.szukana › Poszukuje Pracy >>Warszawa - Zyrardów badz okolice

  • 1. Data: 2005-08-20 16:45:14
    Temat: Poszukuje Pracy >>Warszawa - Zyrardów badz okolice
    Od: "Tomek.M" <t...@N...onet.pl>

    Mam 27 lat i tytuł mgr, skończyłem szkole wyższą o specjalności zarządzanie
    i marketing o specjalizacji zarządzanie.
    Pisałem prace mgr-ką na temat: "ocena pracownika jako element motywacji"
    Moja wcześniejsza szkoła to technikum elektryczne gdzie uzyskałem tytuł
    technik elektryk o specjalności elektroenergetyka.
    Moje zainteresowania to obsługa komputera (szybko piszę na komputerze i
    sprawnie poruszam się po programach których też się bardzo szybko uczę),
    nauczyłem się podstaw flacha, action scryptu, html znam też programy
    użytkowe MS Office, lubię korzystać z Internetu, często korzystam z grup
    dyskusyjnych, znam obsługę faxu ksero jak również jestem na bieżąco w
    branży GSM od strony uztkowej(wynika to z obecnie wykonywanej pracy)
    W chwili obecnej podjąłem prywatne lekcje języka angielskiego
    Obecnie jestem zatrudniony na umowę o prace (5 lat w tej firmie) i
    poszukuję pracy która bardziej będzie mogła rozwinąć moje zainteresowania
    które wiążą się tez z pracą mgr-ką którą pisałem.
    Firma w której pracuje jest dużą renomowaną firmą telekomunikacyjną w
    której uzyskałem wiedzę (dużo profesjonalnych szkoleń wewnętrznych)
    związaną z obsługą klienta (call center) zajmuje się obsługą ważnych,
    strategicznych klientów firmy.
    Ogólnie jestem młodą energiczną osobą która poszukuje firmy w której będzie
    możliwość zrobienia kariery i wykorzystania moich umiejętności i nabycia
    przy okazji nowej wiedzy.
    Oczywiście jest więcej zalet mojej osoby które mogę wysłać w CV czy tez
    opowiedzieć na rozmowie kwalifikacyjnej.

    Więcej szczegółów na maila t...@p...onet.pl
    Proszę o kontakt

    Pozdrawiam Tomek Matusiak

  • 2. Data: 2005-08-20 18:21:38
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 20-08-2005 o 18:45:14 Tomek.M <t...@N...onet.pl>
    napisał:

    > Więcej szczegółów na maila [----][1]
    > Proszę o kontakt
    >
    > Pozdrawiam [----][1]

    Popracuj nad stylem. Pewne detale w Twoim tekście, nawet nie bardzo
    rażące, ale za to liczne, komuś bardziej obytemu ze słowem pisanym muszą -
    mimo Twoich starań - nieuchronnie wskazać, że poziom Twojego wykształcenia
    to "przeciętno-średnie", a próby zamaskowania tego faktu muszą budzić
    rozbawienie (choć oczywiście wierzę, że dyplom magistra posiadasz).

    Innymi słowy: nice try, try again. Próbuj może bardziej technicznie,
    tabelarycznie, równoważnikami zdań.

    [1] bo to nic osobistego, a w archiwum gógla zostaje...