PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Strony WWW

  • 1. Data: 2009-06-15 11:11:25
    Temat: Strony WWW
    Od: "Marek K." <o...@p...fm>

    Solidnie, tanio, rzetelnie i terminowo wykonam stronę WWW.

    ZAPEWNIAM:
    - wykonanie projektu strony a następnie jej uruchomienie,
    - technologie wykonania:PHP,HTML,CSS, JavaScript, XHTML i.t.p.,
    - rejestracja domeny oraz instalacja na serwerze www,
    - tani hosting
    - wykonanie szaty graficznej tematycznie związanej z prowadzoną
    działalnością,
    - rejestracja w wyszukiwarkach internetowych,
    -stały kontakt,
    -informowanie na bieżąco o postępach strony.

    Dla mnie tworzenie stron internetowych to pasja, nie męcząca konieczność,
    każdy projekt przynosi mi nowe wyzwania dzięki którym doskonalę swoje
    umiejętności. Zadowolenie klienta jest dla mnie sprawą priorytetową, dlatego
    do każdego zlecenia podchodzę profesjonalnie i rzetelnie.

    Informacje proszę kierować na e-maila o...@p...fm
    bądź przez Gadu-Gadu 1891245

  • 2. Data: 2009-06-15 12:19:08
    Temat: Re: Strony WWW
    Od: dudi <m...@p...fm>

    Polecam na przyszłość rzetelniejsze dobieranie grup...

  • 3. Data: 2009-06-16 11:25:02
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Prosze o kontakt z chęcią zamówie u was strone www.
    Tylkko prosze o odpowiedz na jedno pytanie, czy poza osobą która zamieściła
    to ogłoszenie pracuje ktoś jeszcze u was ? Najlepiej ktoś taki kto umie
    czytać ze zrozumieniem

  • 4. Data: 2009-06-17 18:01:41
    Od: "n.p." <n...@n...pl>

    > ktoś jeszcze u was ? Najlepiej kto taki kto umie czytać ze zrozumieniem
    Nie wiem czy zauważyłeś, ale akurat ten geniusz napisał wyraźnie "JA"-nie MY
    tudzież "Agencja Inter(*)"
    I nie, nie usprawiedliwiam go ;P