PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaStrony WWW › Strony WWW
    From: "Marek K." <o...@p...fm>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Strony WWW
    Date: Mon, 15 Jun 2009 11:11:25 +0200

    Solidnie, tanio, rzetelnie i terminowo wykonam stronę WWW.

    ZAPEWNIAM:
    - wykonanie projektu strony a następnie jej uruchomienie,
    - technologie wykonania:PHP,HTML,CSS, JavaScript, XHTML i.t.p.,
    - rejestracja domeny oraz instalacja na serwerze www,
    - tani hosting
    - wykonanie szaty graficznej tematycznie związanej z prowadzoną
    działalnością,
    - rejestracja w wyszukiwarkach internetowych,
    -stały kontakt,
    -informowanie na bieżąco o postępach strony.

    Dla mnie tworzenie stron internetowych to pasja, nie męcząca konieczność,
    każdy projekt przynosi mi nowe wyzwania dzięki którym doskonalę swoje
    umiejętności. Zadowolenie klienta jest dla mnie sprawą priorytetową, dlatego
    do każdego zlecenia podchodzę profesjonalnie i rzetelnie.

    Informacje proszę kierować na e-maila o...@p...fm
    bądź przez Gadu-Gadu 1891245