PracaGrupypl.praca.szukana › Specjalistka ds. promocji i PR z Krakowa

  • 1. Data: 2004-10-05 17:30:17
    Temat: Specjalistka ds. promocji i PR z Krakowa
    Od: a...@p...onet.pl

    Poszukuję pracy na stanowisku specjalisty ds. promocji i PR. Mam 28 lat,
    ukończone studia podyplomowe PR, kilkuletnie doświadczenie w dziennikarstwie
    (m.in. Gazeta Wyborcza) oraz w dziale promocji dużego krakowskiego wydawnictwa.
    Moje zalety to: łatwość nawiązywania kontaktów, pomysłowość i szybkość
    działania. Doświadczenie w tworzeniu i pilotażu akcji promocyjnych o dużym
    zasięgu.

    Pozdrawiam
    Anna Majerek
    a...@p...onet.pl