PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Sopot => Senior Oracle Database Administrator <=

  • 1. Data: 2016-09-24 09:50:02
    Temat: Sopot => Senior Oracle Database Administrator <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    For our client, leading supplier of software solutions to the energy,
    public and contracting sectors, we are looking for:

    *****
    ***** Senior Oracle Database Administrator
    *****

    ***** The Key Responsibilities:

    * Database administration & monitoring
    * Database backup & recovery
    * 1st and 2nd line customer support incl. 24/7 or 12/7 on call duty
    * Incident Management involving receiving, analysis, monitoring and
    follow-up of error situations for Powel's applications for energy
    production and trade & logistics
    * Testing of our solutions
    * Ensure that we meet our customers" SLAs
    * Ensure customer satisfaction
    * Identifying customer needs

    ***** Must have:

    * 4-5 years experience in oracle database administration and
    monitoring related to business critical applications (Oracle DBA
    certified)
    * Oracle database backup and data recovery
    * High-availability solutions for databases (Data Guard, Marathon or
    similar)
    * Specification of hardware infrastructure for business critical
    applications and databases
    * Customer oriented
    * Quality focused and structured
    * Persistent and solution oriented
    * Proactive
    * Curious and willing to learn
    * Passionate about the job
    * Good English skills are required

    ***** Benefits offered:

    * Very attractive salary
    * B2B contract
    * Challenging tasks that contribute to both professional and personal
    growth and development
    * Good possibilities for internal career development
    * A Nordic working culture with extensive possibilities to influence
    directions and priorities
    * A thriving international environment characterized by team work and
    professional pride
    * Professional training
    * Modern, centrally located office premises in Gdansk
    * Benefits package: Private medical care, Multisport card, Telephone
    package, Contribution to life insurance
    * Flexible time and possibility of ad-hoc home office
    * Relocation package and support in settlement in Gdansk

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1609
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=fe367b349c726dbc6a2d4012aacea983