PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Software Engineer - PHP, Adobe ColdFusion <=

  • 1. Data: 2016-09-24 09:15:02
    Temat: Warszawa => Software Engineer - PHP, Adobe ColdFusion <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    For our client we are actually looking for:

    *****
    ***** Software Engineer - PHP, Adobe ColdFusion
    *****

    ***** Position description:

    * Turn business requirements into a working product
    * Write clean, scalable, easy to read and maintain code
    * Work in collaboration with other team members; share knowledge and
    suggestions. Be a team player
    * Asses work needed to deliver the product and keep your deadlines
    * Report your work by informing about obstacles and changes.
    Suggestions for better ways of reaching the same goals are always
    very welcome

    ***** Must have:

    * 2 years experience in creating web applications with the use of one
    of the following technologies: PHP, JSP, ASP, ColdFusion, etc
    * Knowledge of SQL
    * Good knowledge of industry standards in development for web: CSS,
    XHTML, JavaScript, etc.
    * Good self-organization
    * Highly developed analytical skills
    * Very good command of English, both spoken and written

    ***** Nice to have:

    * XML knowledge
    * Experience in Java web application development
    * Source version control systems knowledge (e.g. GIT, SVN)

    ***** Benefits offered:

    * Competitive salary package
    * Challenging work on complex web applications
    * Work in an international environment (cooperation not only with
    developers, but also with business representatives from several
    countries )
    * Full-time employment contract
    * Package of social benefits (medical insurance included)
    * Friendly and open work atmosphere :)

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1609
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=397f36acb32447cd887dc7961aaba59e