PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Serwisant - branża telekom (Poznań) Nr ref. 475/12/2011

  • 1. Data: 2011-11-28 13:45:32
    Temat: Serwisant - branża telekom (Poznań) Nr ref. 475/12/2011
    Od: Milado <k...@g...com>

    Naszym klientem jest firma z branży teleinformatycznej, która jest
    dystrybutorem jednego z wiodących światowych producentów w tej branży.
    Firma świadczy usługi z zakresu transmisji danych, głosu i obrazu. Są
    to m.in. rozwiązania VoiP, Call Centre, serwery i szeroka gama
    produktów sieciowych. Poza tym, firma oferuje również rozwiązania z
    pogranicza automatyki i informatyki - np. inteligentne systemy
    monitoringu czy obsługi budynków. Poza dystrybucją, firma oferuje
    również profesjonalne doradztwo dla biznesu. W związku z rozwojem
    firmy aktualnie dla naszego klienta, poszukujemy kandydatów na
    stanowisko:

    Serwisant - branża telekom
    (Poznań)
    Nr ref. 475/12/2011

    Kogo poszukujemy?
    Jeśli:
    - Posiadasz praktyczną wiedzę związaną z okablowaniem
    telekomunikacyjnym
    - Masz wykształcenie lub doświadczenie związane z telekomunikacją
    - Posiadasz uprawnienia SEP do 1 kV
    - Masz prawo jazdy kat. B
    - Jesteś osobą nastawioną na współpracę z innymi ludźmi
    - Jesteś osobą samodzielną i dobrze zorganizowaną
    To oznacza, że ta oferta jest właśnie dla Ciebie!

    Czym będziesz się zajmował na nowym stanowisku?
    - Obsługą zleceń serwisowych w siedzibie klienta firmy w zakresie
    aparatów telefonicznych
    - Instalowaniem, przenoszeniem i konfigurowaniem aparatów
    telefonicznych
    - Obsługą i konfigurowaniem sieci komórkowych

    Dlaczego warto rozpocząć pracę właśnie w tej firmie?
    Nasz klient oferuje:
    - Stałą pracę na umowę o pracę
    - Stałe wynagrodzenie
    - Pracę stacjonarną w siedzibie klienta firmy, z wyjazdami serwisowymi
    na terenie Poznania i okolic
    - Samochód służbowy na wyjazdy serwisowe

    Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie pisemnych ofert (CV, list
    motywacyjny) na adres: r...@m...com. W temacie e-maila
    prosimy wpisać numer referencyjny oferty (475/12/2011).
    Prosimy o umieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
    danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb
    niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji" (zgodnie z Ustawą z dnia
    29.08.97 r. o ochronie danych osobowych).

  • 2. Data: 2011-11-29 08:01:08
    Od: Alex <p...@g...com>

    On 28 Lis, 13:45, Milado <k...@g...com> wrote:
    > Kogo poszukujemy?
    > Jeśli:
    > - Posiadasz praktyczną wiedzę związaną z okablowaniem
    > telekomunikacyjnym

    Ciekawe co autor miał na myśli pisząc "praktyczna wiedza" ale ciekawe
    ciekawe...

    --
    http://2011eu.eu
    "Człowiek nie potyka się o góry, lecz o kretowiska"

  • 3. Data: 2011-11-29 09:19:14
    Od: Piotr <...@...com>

    > Dlaczego warto rozpocząć pracę właśnie w tej firmie?
    > Nasz klient oferuje:
    > - Stałą pracę na umowę o pracę
    > - Stałe wynagrodzenie
    Nie ma premii ani podwyżek ? Szkoda.

  • 4. Data: 2011-11-29 12:18:54
    Od: testepp <e...@g...com>

    Alex wrote:

    > Ciekawe co autor miał na myśli pisząc "praktyczna wiedza" ale ciekawe
    > ciekawe...

    Piosenkę Zappy - tę o ciagnięciu kabla.

    e.

  • 5. Data: 2011-11-29 12:25:18
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    > - Stałą pracę na umowę o pracę
    > - Stałe wynagrodzenie

    Dziś umowa o pracę i stałe wynagrodzenie to prawdziwy atut i pozytywny
    wyróżnik firmy. Wypas na max!!!

  • 6. Data: 2011-12-01 19:13:33
    Od: Jaskiniowiec <j...@j...jaskinia>

    Dnia 29-11-2011 o 08:01:08 Alex <p...@g...com> napisał(a):

    > Ciekawe co autor miał na myśli pisząc "praktyczna wiedza" ale ciekawe
    > ciekawe...

    Pewnie chodzi o umiejetnosc zacisniecia skretki, co przyznaje- niewielu
    mgr-ow "specjalistow" teoretykow potrafi.

    Problem jest inny - i tak wybiora tempaka, nie zwracajac uwagi na wiedze
    praktyczna, bo kto to ma zweryfikowac? Blondi z tej agencji, ktora jedyne
    co o komputerach wie, to to, ze istnieja?!

    --
    Polska - jak mi kupisz spodnie, zrobie ci loda.
    Chiny - jak mi kupisz loda, zrobie ci spodnie.

  • 7. Data: 2011-12-01 23:14:05
    Od: "Epesz" <j...@w...pl>

    A to - to już jest prawdziwy skarb !

    Karta tramwajowa z plecakiem służbowym
    już nie są konieczne , bo w pracy auto będzie (!)
    a z firmy do domu to na piechotę przelecieć też można....
    :-)

    epsz