PracaGrupypl.praca.szukana › <<--[ STRONY WWW | SKLEPY INTERNETOWE | GRAFIKA | PHP | FLASH --- tanio i szybko ]-->>

  • 11. Data: 2006-07-24 14:57:12
    Temat: Re: <<--[ STRONY WWW | SKLEPY INTERNETOWE | GRAFIKA | PHP | FLASH --- tanio i szybko ]-->>
    Od: ".::[ikciu]::." <i...@g...pl>

    > Standard tego nie dopuszcza, bo to nie jest opcjonalny element.
    > Dorośniesz, douczysz się, może zrozumiesz i wtedy jeszcze raz to
    > przeczytaj.

    Sluchaj mam gdzies to co o tym sadzisz, patrz na to co sam robisz,
    krytykowac jest najlatwiej, jak pisalem wczesniej wiem ze specyfikacja tego
    wymaga - ale mam to gdzies bo ten element nie jest do niczego potrzebny poza
    poprawnym wynikiem walidatora ...

    EOT

  • 12. Data: 2006-07-26 20:53:01
    Od: red <r...@r...com>

    .::[ikciu]::. wrote:
    > Sluchaj mam gdzies to co o tym sadzisz, patrz na to co sam robisz,

    W którym miejscu coś sądzę? Patrzę co robię i takiej wiochy nie sieję.

    > krytykowac jest najlatwiej, jak pisalem wczesniej wiem ze specyfikacja tego
    > wymaga - ale mam to gdzies bo ten element nie jest do niczego potrzebny poza
    > poprawnym wynikiem walidatora ...

    Też piszę, jak dorośniesz to zrozumiesz, że walidator to najmniej ważne
    gówno tutaj.

    --

  • 13. Data: 2006-07-27 10:32:14
    Od: ".::[ikciu]::." <i...@g...pl>

    Użytkownik "red" <r...@r...com> napisał w wiadomości
    > W którym miejscu coś sądzę? Patrzę co robię i takiej wiochy nie sieję.

    masz za malo zlecen i sie nudzisz, czy co? ze musisz sprawdzac co i jak robi
    ktos inny...

    --
    P&L