PracaGrupypl.praca.szukana › <<--[ STRONY WWW | SKLEPY INTERNETOWE | GRAFIKA | PHP | FLASH --- tanio i szybko ]-->>

  • 1. Data: 2006-07-20 20:19:33
    Temat: <<--[ STRONY WWW | SKLEPY INTERNETOWE | GRAFIKA | PHP | FLASH --- tanio i szybko ]-->>
    Od: ".::[ikciu]::." <i...@g...pl>

    ------------------------
    http://www.e-irsa.pl
    ------------------------

  • 2. Data: 2006-07-21 13:38:23
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    .::[ikciu]::. wrote:

    > ------------------------
    > http://www.e-irsa.pl
    > ------------------------
    Przegiales z ta reklama 4 razy pod rzad wiec sprawdzam i co: 5
    bledow na stronie glownej.
    http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.e
    -irsa.pl%2F

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.

  • 3. Data: 2006-07-21 13:48:32
    Od: red <r...@r...com>

    Stanislaw Chmielarz wrote:
    > Przegiales z ta reklama 4 razy pod rzad wiec sprawdzam i co: 5
    > bledow na stronie glownej.
    > http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.e
    -irsa.pl%2F

    To jest jeszcze nic, nadal nie wygląda dobrze chociażby pod Firefoxem...
    i tak już chyba od pół roku. A myślałem, że któregoś dnia kolega ikciu
    poprawi, a tu dupa. No to ładny webdesign :)

    --
    _red ____ _ ____ ____ __ _

  • 4. Data: 2006-07-23 11:08:34
    Od: ".::[ikciu]::." <i...@g...pl>

    Uzytkownik "Stanislaw Chmielarz" <s...@u...com.PL> napisal w
    wiadomosci news:e9qlau$sre$4@atlantis.news.tpi.pl...

    > Przegiales z ta reklama 4 razy pod rzad wiec sprawdzam i co: 5
    > bledow na stronie glownej.

    Racja, ale to tylko przypadek - wysylalem i net mi padal i nie widzialem ze
    poszlo. Dlatego tyle tego jest ... co do walidacji, to sorki ale moze malo
    to profesjonalne, ale wychodze z zalozenia ze kupujac obraz nie pytasz sie
    czy ktos namalowal go lewa czy prawa reka, zgodnie z zasadami malarskimi -
    liczy sie efekt koncowy. Mozna wszystko poprawic oczywiscie - ale szkoda mi
    na to czasu :)))))

    Pozdro

  • 5. Data: 2006-07-23 11:12:21
    Od: ".::[ikciu]::." <i...@g...pl>

    Użytkownik "red" <r...@r...com> napisał w wiadomości
    > To jest jeszcze nic,

    Skoro to nic to proponuje zobacz swoja strone pod validatorem :)

    > nadal nie wygląda dobrze chociażby pod Firefoxem... i tak już chyba od pół
    > roku. A myślałem, że któregoś dnia kolega ikciu poprawi, a tu dupa. No to
    > ładny webdesign :)

    Wiesz, to ze ktos korzysta z Firefoxa itp, to juz jego sprawa - nie widze
    sensu pisania strony pod kazda przegladarke jaka jest. Kiedys robilem
    specjalne css pod kazda wazniejsza, ale teraz to juz ktos decyduje sie na
    jakiej ma wygladac dobrze.

    Pozdro :)

  • 6. Data: 2006-07-23 13:04:51
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    .::[ikciu]::. wrote:

> [...]
    > lewa czy prawa reka, zgodnie z zasadami malarskimi - liczy sie
    > efekt koncowy. Mozna wszystko poprawic oczywiscie - ale szkoda

    Dziwie sie, ze szkoda Ci czasu na nauke ale to Twoja sprawa.
    Pewnie jednak wolalbys zeby elektryk nie podlaczyl Ci obudowy
    komputera pod przewod fazowy twierdzac "a kto by tam zwracal
    uwage na kolory" ...
    Na dalsza dyskusje i szkolenie zapraszam na pl.comp.www.

  • 7. Data: 2006-07-23 13:30:44
    Od: ".::[ikciu]::." <i...@g...pl>

> [...]
    > Pewnie jednak wolalbys zeby elektryk nie podlaczyl Ci obudowy
    > komputera pod przewod fazowy twierdzac "a kto by tam zwracal

    Masz racje, tylko ze dla mnie pisanie ALT do obrazkow itp to strata czasu i
    transferu - to na nic nie wplywa a przy np 100 obrazkach zwieksza wielkosc
    stronki a co za tym idzie czas jej ladowania - pomijam takie wartosci, ktore
    nie wplywaja na funkcjonalnosc strony ( o ile ktos nie sprawdza tego
    walidatorem ). Oczywiscie z programistycznego pkt widzenia jest to "blad" i
    doskonale o tym wiem. Masz racje powinno to sie znajdowac, ale nikt nie
    patrzy na to (tylko konkurencja :) ) czy walidator ma bledy czy nie - liczy
    sie funkcjonalnosc. To tak, jakbys chcial wywiercic dziure w scianie po
    specyfikacja nakazuje ja miec na zarowke mimo ze wiesz, ze jej tam nie
    zamontujesz... Moze moje tlumaczenie jest glupie - fakt ale niektore
    wartosci tagow, ktore na nic nie wplywaja ( oczywiscie generuja blad
    walidatora ) zwyczajnie pomijam :)

    Pozdro

  • 8. Data: 2006-07-23 13:39:21
    Od: ".::[ikciu]::." <i...@g...pl>

> [...]
    > Pewnie jednak wolalbys zeby elektryk nie podlaczyl Ci obudowy
    > komputera pod przewod fazowy twierdzac "a kto by tam zwracal

    Moje uzasadnienie z zarowka moze bylo plytkie ale nioslo to samo przeslanie
    co teraz napisze:

    Jesli zajmujesz lub zajmowales sie kiedys programowanie w jezykach wyzszego
    rzedu to zapewne wiesz, bo mnie doprowadzalo to do szalu, jak np tworzysz
    jakis obiekt w awt (java) w programie np jBUILDER, ktory do obiektu dodaje z
    miejsca wszystkie mozliwe funkcje obslugi takiego obiektu, ustawienia itd
    ... nie sa one wymagane do poprawnej pracu programu a kod jaki zostal dodany
    zasmieca tylko zrodlo i 7/8 jego jest niepotrzebne. Tak samo traktuje
    wartosci tagow html, ktore na nic nie wplywaja ( tylko tutaj oczywiscie
    walidator pokaze blad - w przydadku javy takiego nie ma ) a fukcjonanosc
    strony zostaje poprawna.

    Mysle ze rozumiesz co mam na mysli....

    Nie zawsze trzeba robic wszystko z zasadami - tak wlasnie powstaja nowe
    wersje standardow ... To nie moja wina, ze standard nie dopuszcza obu form
    ( pusta wartosc = brak wpisu dla tej wartosci ). Moze kiedys sie to
    zmieni...

    Pozdro

  • 9. Data: 2006-07-23 20:22:28
    Od: red <r...@r...com>

    .::[ikciu]::. wrote:
    > Skoro to nic to proponuje zobacz swoja strone pod validatorem :)

    Ależ oczywiście, oferuję Ci dowolną z moich realizacji do przebadania
    walidatorem.

> [...]
    > sensu pisania strony pod kazda przegladarke jaka jest. Kiedys robilem
    > specjalne css pod kazda wazniejsza, ale teraz to juz ktos decyduje sie na

    Acha, takie mocne argumenty, to aż wstyd dyskutować. Spoko mistrzu. I
    nie trzeba robić 'specjalnych' CSSow, zwłaszcza do ramki w tabelkach. ROTFL.

    --

  • 10. Data: 2006-07-23 20:24:44
    Od: red <r...@r...com>

    .::[ikciu]::. wrote:
> [...]
    > wersje standardow ... To nie moja wina, ze standard nie dopuszcza obu form
    > ( pusta wartosc = brak wpisu dla tej wartosci ). Moze kiedys sie to

    Standard tego nie dopuszcza, bo to nie jest opcjonalny element.
    Dorośniesz, douczysz się, może zrozumiesz i wtedy jeszcze raz to przeczytaj.

    --