PracaGrupypl.praca.dyskusje › SHAH>BOB prosze o wszelkie opinie

  • 1. Data: 2004-10-15 22:02:56
    Temat: SHAH>BOB prosze o wszelkie opinie
    Od: "Andrew" <t...@t...pl>

    Witam wszystkich
    Mam zapytanie odnosnie wszelkich opinii i przestrog zwiazanych z praca w
    firmie SHAH>BOB.
    Moj maz dostal propozycje pracy w ich oddziale wroclawskim na stanowisku PH
    na wlasnej dzial.gosp.Jest dosc sporo znakow zapytania(????)
    dlategotez mam obawy co do stabilnosci tej firmy jak rowniez wiarygodnosci.
    Bede wdzieczna za wszelkie info o ktore bardzo prosze cokolwiek by to nie
    bylo.
    Chce meza ustrzec przed czyms zlym a moja intuicja mnie raczej nie zawodzi.
    Pzdr
    Ania

  • 2. Data: 2004-10-17 16:47:07
    Temat: Re: SHAH>BOB prosze o wszelkie opinie
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    On 10/16/2004 12:02 AM, Andrew wrote:

> [...]
    > bylo.
    > Chce meza ustrzec przed czyms zlym a moja intuicja mnie raczej nie zawodzi.

    Cóż, nie znam tej firmy, ale:
    - zgadzam się, że zmuszanie pracowników do zakładania DG nie jest w
    porządku, ale do tego nie muszę znać tej firmy. "Pracownik" nie ma w ten
    sposób żadnej ochrony wynikającej z Kodeksu Pracy, płatnego urlopu, o
    ew. płatne chorobowe musi sam się z ZUS-em chandyczyć, rozliczenia z ZUS
    i US co miesiąc, pracodawca można mu podziękować z dnia na dzień i
    płacić, kiedy zechce (lub nie zechce), bo ew. procesy o zapłatę trzeba
    zakładać w zwykłym sądzie a nie w Sądzie Pracy. Coś pominąłem? Aha,
    skoro ma pracować jak PH, to pewnie za benzynę i inne koszty samochodu
    będą mu zwracać "z dołu" (chyba, że będzie jeździł samochodem pracodawcy)

    - wiem też, że trzeba bardzo uważać, jakie umowy się podpisuje,
    szczególnie w przypadku wszelkich weksli i innych zobowiązań.

    - no i oczywiście, praca PH do łatwych nie należy, był o tym kiedyś
    artykuł w "Dużym Formacie" chyba - jeżdżenie od rana do nocy po
    sklepach, wciskanie towaru, stresy na drogach.

    Jeśli chcesz, napisz, jakie konkretnie znaki zapytania masz na myśli.

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "To wódz wszystkich proletariackich komórek Paryża. Ona ma taki staż, że

  • 3. Data: 2004-10-17 18:40:06
    Od: "Andrew" <t...@t...pl>

> [...]
    > sklepach, wciskanie towaru, stresy na drogach.
    >
    > Jeśli chcesz, napisz, jakie konkretnie znaki zapytania masz na myśli.

    Coz widze ze masz jakies pojecie na ten temat dlategotez chcialabym z Toba
    porozmawiac na GG lub na privie poprzez e-mail.
    Oczekuje na odp.
    Ania
    p...@v...pl
    GG # 600230

  • 4. Data: 2004-10-17 20:00:10
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    > Coz widze ze masz jakies pojecie na ten temat dlategotez chcialabym z Toba
    > porozmawiac na GG lub na privie poprzez e-mail.
    > Oczekuje na odp.
    > Ania

    Hmm, zawsze miło słyszeć, ale jestem w tych sprawach tylko amatorem,
    który stara się orientować. Na grupie znajdziesz na pewno lepszych
    fachowców.
    A mój email jest, jak zawsze, w stopce, z lekka zarebusowany :) Ale
    oczywiście, odezwę się.
    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Niechże pan schowa swoją rozpaczliwą chustkę i przestanie wycierać nos