PracaGrupypl.praca.szukana › .Różne stanowiska

  • 1. Data: 2003-07-04 07:03:08
    Temat: .Różne stanowiska
    Od: n...@w...pl

    Właśnie skończyłem 50 lat. Skończyła mi też się praca. Mam dużo energii, jestem
    wysportowany, mieszkam w Warszawie. Posiadam komputer, stały Internet, kamerę.
    Potrafię robić różnego rodzaju ulotki, strony www. Szukam osób, osoby, która ma
    jakiś pomysł co robić dalej. Przecież szansa zatrudnienia 50-latka jest żadna.
    Bezrobocie jest 19%. UE tu też nic nam nie pomoże. Moje zainteresowania to:
    turystyka, wędkarstwo, fotografowanie, aktywny tryb życia. Internet. Może jakieś
    gospodarstwo agroturystyczne? Jeśli masz podobną sytuację, to napisz.
    Jestem otwarty na różne pomysły. O wszystkim mogę rozmawiać.
    Janek

    Warszawa

    j...@w...pl
    --