PracaGrupypl.praca.szukana › .Przetwórca tworzyw sztucznych

  • 1. Data: 2003-07-04 07:03:07
    Temat: .Przetwórca tworzyw sztucznych
    Od: n...@o...pl

    Przetwórca tworzyw sztucznych(wtrysk, wytłaczanie)średniolatek mieszkaniec Warszawy,
    ponad 15-letnia udokumentowana praktyka w przetwórstwie tworzyw sztucznych w
    warsztatach prywatnych, wykształcenie średnie, dyplom czeladniczy tworzyw, kurs
    marketingu, bogata literatura fachowa, komputer, stały Internet, drukarka, kamera
    internetowa szuka pracy. Też dorywczo. Obecnie od 8 lat pracuję w obróbce
    skrawaniem. Jestem otwarty na różne propozycje, godny zaufania. Obecnie jestem
    zarejestrowany jako bezrobotny.
    E-mail: k...@w...pl

    Warszawa

    d...@o...pl